Scale 4x4 R/C Forums

Scale 4x4 R/C Forums (https://www.scale4x4rc.org/forums/index.php)
-   London Scale Trail Runners (https://www.scale4x4rc.org/forums/forumdisplay.php?f=127)
-   -   LSTR Archive 2010 (https://www.scale4x4rc.org/forums/showthread.php?t=40254)

grahamg 11-29-2009 10:23 AM

Hi thanks airwolfie sounds good spring summer :)

airwolfie 11-29-2009 10:55 AM

got any pic(s) of the meet??!?:D:rofl::rolling:

There is just not enough shelter to accomodate for rubbish weather really(well...NO shelter if I can recall!). It would have been a good day if it wasn't so wet or at least a tree or rock to hide under!!
I'm sure we'll come again matey!:nice:

tempra007 11-29-2009 11:12 AM

I found out why my truck is so slow. I changed the tyres and sh'e back to full speed. these flat irons have a lot of rolling resistance.

LondonF350 11-29-2009 11:17 AM

5 Attachment(s)
For what it's worth here are the 5 pics I took!!!! :crazy:
What a day... we must be nuts!! :wacko:

tempra007 11-29-2009 11:20 AM

Leo was it you that took the rally blocks? if it was can you PM your address so I can post the others to you

Scott

Dubfunk 11-29-2009 04:37 PM

Quote:

Originally Posted by LondonF350 (Post 557065)
No probs... I'd still love a Tundra, so if Paulo changes his mind, I'm in..... :beer&buddy:
Having said that... haven't you just had a phenomenal bit of luck over at the RC4WD page??????? :poke:
That's enough goodies for you!!! :smackbutt:

I second that, I think Paul should be banned from recieving any goodies for some time, Jammy toad lol.:smackbutt:

Dubfunk 11-29-2009 04:42 PM

Hey Scott, cheers for that chassis, was debating whether to make the landy live again powered by that gargantuan drill motor and gearbox from Neil or.......hmm ended up bagging a complete chevy clod body so will use it for that now!:chug:

tempra007 11-29-2009 04:50 PM

glad I could be of help. just searching for a new project and I think 'Hillby or Redneck is the next project so I may have some more parts next meet.

Dubfunk 11-29-2009 04:59 PM

Ooh more parts! Didn't get to look in your box this time, maybe next time lol
:excited:

LondonF350 11-29-2009 04:59 PM

You da man, man. :chug:

WHat happened to the Tundra?? Did you give it to Jammy Paulo??? :confused:

LondonF350 11-29-2009 05:05 PM

Pm'd :nice:

grahamg 11-29-2009 11:37 PM

Scale items
 
Hi all here's a pic for all you guys that liked tempra007's chainsaw

http://www.scale4x4rc.org/forums/showthread.php?t=42537

UK_Andy 12-01-2009 03:53 AM

Last meets pics
 
Come on lads, post em up. I wanna see what I missed

LondonF350 12-01-2009 05:11 AM

What you missed was a right royal soaking!!!
We walked through the driving rain to the trailing spot. By the time we got there Marks truck exploded... Martins truck fell apart... I had water in the battery tray (of my TX!!!!).... Scotts trucks were working as well as usual (ie, not at all really!), Sam was getting grumpy as he has to put up with weather like that all week at work, Paulo was perfectly happy...
We stuck it out for about 30 minutes and then (bravely) called it a day!!
Oh, and it was all Grahams fault. :lol:

I took 5 pics before I was scared that my camera was too wet... they are in the 'November' thread.

It was good to see everyone, but really.... if it is raining that much I think we should do a pub crawl rather than a rock crawl. We joked about all getting the Losi Micro Crawler, then we can all go to someone's house and have a GTG indoors.

:banghead:

grahamg 12-01-2009 12:45 PM

Hi :cryin: IT'S ALL my fault. :lol: :cryin:


All times are GMT -6. The time now is 11:19 PM.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2004 - 2020, Scale 4x4 R/C